1. პროექტის სახელი: ფსევდონიმი
2. პროექტის მოკლე აღწერა: სხვადასხვა სფეროში ფსევდონიმით მოღვაწე ადამიანების მოძიება. მათი ბიოგრაფიების, შემოქმედების გაცნობა.
3. პროექტის სრული აღწერა: ზოგიერთი ცნობილი ადამიანი ირქმევს გამოგონებულ სახელს ან გვარს და მოღვაწეობს ფსევდონიმით. ბევრმა არ იცის მათი ნამდვილი სახელი. მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ასეთი ადამიანები, გაეცნონ მათ ბიოგრაფიას, შემოქმედებას, სხვადასხვა საინტერესო ეპიზოდებს მათი ცხოვრებიდან, გამოიკვლიონ თითეულის წვლილი მსოფლიო კულტურისა და მეცნიერების განვითარებაში. გაეცნობიან შესაბამის ეპოქას, შეგროვებული მონაცემების მიხედვით შექმნიან ფოტო ალბომებს, ბროშურებს, მოაწყობენ გამოფენას, პრეზენტაციას და ა. შ. საბოლოოდ ყველა მონაცემი გაერთიანდება ერთ საიტზე.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 10-17
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 თვე
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით, ფსევდონიმით მოღვაწე ადამიანების ბიოგრაფიებისა და შემოქმედების გაცნობით მიღებული შთაბეჭდილებების მიხედვით ჩანახატების შესრულება, ფოტოალბომის შექმნა, ვიქტორინის, დისკუსიის გამართვა, გამოფენის, პრეზენტაციის მოწყობა…
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ფოტოალბომი, ბროშურა, ჩანახატები, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია, ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით.
8. სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან ფსევდონიმით ცნობილი ადამიანების ნამდვილ სახელს და გვარს, ბიოგრაფიებს, ეპოქას, რომელშიც ცხოვრობდნენ, შემოქმედებას და წვლილს მსოფლიო კულტურისა თუ მეცნიერების განვითარებაში.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული - სხვადასხვა საშუალებებით (ბიბლიოთეკა, ინტერნეტი …) სარგებლობის ჩვევის ჩამოყალიბება, ლიტერატურული ნაწარმოებების, ბიოგრაფიების გაცნობა, მხატვრული ტექსტის გაგება და თვითგამოხატვა, მსჯელობის უნარის განვითარება, დისკუსიაში მონაწილეობა…
ისტორია - გაეცნობიან ეპოქას, ტრადიციებს, ადამიანთა წვლილს კულტურის, ხელოვნების, მეცნიერებისა და ისტორიული მოვლენების განვითარებაში.
ხელოვნება - ხელოვნების სხვადასხვა დარგების გაცნობა, ლიტერატურული ნაწარმოების გაცნობისას წარმოშობილი იდეების ნამუშევარში გადმოცემა, მონაწილეობა სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში (ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია), პრაქტიკული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება…
მუსიკა - მოსწავლე ეცნობა მუსიკალურ ნაწარმოებებს, მუსიკასთან დაკავშირებულ სხვადასხვა პროფესიებს, შეარჩევს და მიოძიებს წარმოდგენისთვის საჭირო მუსიკალურ, ლიტერატურულ მასალას და იყენებს ზეიმის მუსიკალურ გაფორმებაში, განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს…
უცხო ენები - მოსწავლე მოიპოვებს მისთვის საჭირო ინფორმაციას უცხო ენაზე, ახარისხებს, თარგმნის.
საინფორმაციო ტექნოლოგიები - ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება, გაცვლა, ისტ-ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება, ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება…
2. პროექტის მოკლე აღწერა: სხვადასხვა სფეროში ფსევდონიმით მოღვაწე ადამიანების მოძიება. მათი ბიოგრაფიების, შემოქმედების გაცნობა.
3. პროექტის სრული აღწერა: ზოგიერთი ცნობილი ადამიანი ირქმევს გამოგონებულ სახელს ან გვარს და მოღვაწეობს ფსევდონიმით. ბევრმა არ იცის მათი ნამდვილი სახელი. მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ასეთი ადამიანები, გაეცნონ მათ ბიოგრაფიას, შემოქმედებას, სხვადასხვა საინტერესო ეპიზოდებს მათი ცხოვრებიდან, გამოიკვლიონ თითეულის წვლილი მსოფლიო კულტურისა და მეცნიერების განვითარებაში. გაეცნობიან შესაბამის ეპოქას, შეგროვებული მონაცემების მიხედვით შექმნიან ფოტო ალბომებს, ბროშურებს, მოაწყობენ გამოფენას, პრეზენტაციას და ა. შ. საბოლოოდ ყველა მონაცემი გაერთიანდება ერთ საიტზე.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 10-17
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 2 თვე
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურისა და ინტერნეტის საშუალებით, ფსევდონიმით მოღვაწე ადამიანების ბიოგრაფიებისა და შემოქმედების გაცნობით მიღებული შთაბეჭდილებების მიხედვით ჩანახატების შესრულება, ფოტოალბომის შექმნა, ვიქტორინის, დისკუსიის გამართვა, გამოფენის, პრეზენტაციის მოწყობა…
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ფოტოალბომი, ბროშურა, ჩანახატები, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია, ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით.
8. სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან ფსევდონიმით ცნობილი ადამიანების ნამდვილ სახელს და გვარს, ბიოგრაფიებს, ეპოქას, რომელშიც ცხოვრობდნენ, შემოქმედებას და წვლილს მსოფლიო კულტურისა თუ მეცნიერების განვითარებაში.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართული - სხვადასხვა საშუალებებით (ბიბლიოთეკა, ინტერნეტი …) სარგებლობის ჩვევის ჩამოყალიბება, ლიტერატურული ნაწარმოებების, ბიოგრაფიების გაცნობა, მხატვრული ტექსტის გაგება და თვითგამოხატვა, მსჯელობის უნარის განვითარება, დისკუსიაში მონაწილეობა…
ისტორია - გაეცნობიან ეპოქას, ტრადიციებს, ადამიანთა წვლილს კულტურის, ხელოვნების, მეცნიერებისა და ისტორიული მოვლენების განვითარებაში.
ხელოვნება - ხელოვნების სხვადასხვა დარგების გაცნობა, ლიტერატურული ნაწარმოების გაცნობისას წარმოშობილი იდეების ნამუშევარში გადმოცემა, მონაწილეობა სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში (ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია), პრაქტიკული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება…
მუსიკა - მოსწავლე ეცნობა მუსიკალურ ნაწარმოებებს, მუსიკასთან დაკავშირებულ სხვადასხვა პროფესიებს, შეარჩევს და მიოძიებს წარმოდგენისთვის საჭირო მუსიკალურ, ლიტერატურულ მასალას და იყენებს ზეიმის მუსიკალურ გაფორმებაში, განსაზღვრავს მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს…
უცხო ენები - მოსწავლე მოიპოვებს მისთვის საჭირო ინფორმაციას უცხო ენაზე, ახარისხებს, თარგმნის.
საინფორმაციო ტექნოლოგიები - ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება, გაცვლა, ისტ-ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება, ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება…
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
თბილისის 63-ე საჯ. სკოლა - ირინა ჭელიძე
თბილისის 23-საჯ. სკოლა - ნია ხუხუნაშვილი
თბილისის 96-ე საჯ. სკოლა - მანანა ჭიაბერაშვილი
თბილისის 98–ე საჯ. სკოლა – ნინო ნარიმანიძე
თბილისის 96-ე საჯ. სკოლა - მანანა ჭიაბერაშვილი
თბილისის 98–ე საჯ. სკოლა – ნინო ნარიმანიძე
რუსთავის მე-20 საჯ. სკოლა - ხათუნა ციხელაშვილი
თბილისის 103-ე საჯ. სკოლა - თამილა ნაცვლიშვილი
თბილისის 137-ე საჯ სკოლა - დარეჯან ტატუაშვილი
თბილისის მე–11 საჯ. სკოლა – მაკა მაისურაძე
თბილისის 30–ე საჯ। სკოლა – თამარ ხატიაშვილი, შორენა დათიაშვილი, ლელა ცხადაძე
თბილისის 142–ე საჯ. სკოლა – მაია ხოჭოლავა
თბილისის 52–ე საჯ. სკოლა – თინიკო თაბაგარი
თბილისის 123–ე საჯ. სკოლა – ნათია ბეჟიტაძე
თბილისის 124–ე საჯ. სკოლა – მარინა ტარუღიშვილი
თბილისის 161–ე საჯ. სკოლა – მანანა ლიპარიშვილი
თბილისის 207–ე საჯ. სკოლა – მაია ჟიჟილაშვილი, მთვარისა ლიპარტელიანი
თბილისის მე–11 საჯ. სკოლა – მაკა მაისურაძე
თბილისის 30–ე საჯ। სკოლა – თამარ ხატიაშვილი, შორენა დათიაშვილი, ლელა ცხადაძე
თბილისის 142–ე საჯ. სკოლა – მაია ხოჭოლავა
თბილისის 52–ე საჯ. სკოლა – თინიკო თაბაგარი
თბილისის 123–ე საჯ. სკოლა – ნათია ბეჟიტაძე
თბილისის 124–ე საჯ. სკოლა – მარინა ტარუღიშვილი
თბილისის 161–ე საჯ. სკოლა – მანანა ლიპარიშვილი
თბილისის 207–ე საჯ. სკოლა – მაია ჟიჟილაშვილი, მთვარისა ლიპარტელიანი
თბილისის 207–ე საჯ სკოლა – ნინო წიკლაური, მაია ჟიჟილაშვილი
თბილისის 179–ე საჯ. სკოლა – გულნარა მოსაშვილი
თბილისის 35-ე საჯ. სკოლა - მაია არჩვაძე
თბილისის 179–ე საჯ. სკოლა – გულნარა მოსაშვილი
თბილისის 35-ე საჯ. სკოლა - მაია არჩვაძე
თბილისის 94-ე საჯ. სკოლა - დავით ლიპარტელიანი
რუსთავის კერძო სკოლა "მილენიუმი"
რუსთავის კერძო სკოლა "მილენიუმი" – თამუნა კულულაშვილი
რუსთავის 23–ე საჯ. სკოლა – თეა გუჯაბიძე
რუსთავის მე–7 საჯ. სკოლა – ნინო ბეგაძე
რუსთავის მე–2 საჯ. სკოლა – დალი ხარებაშვილი
რუსთავის მე–14 საჯ. სკოლა – ანა ხოჯაშვილი
რუსთავის 25–ე საჯ სკოლა – მანანა რაზმაძე
რუსთავის მე–13 საჯ. სკოლა –
გორის მე–2 საჯ. სკოლა – ირინა მურანაშვილი
გორის პირველი საჯ. სკოლა – ქეთი ლობჟანიძე
გორის მე–12 საჯ სკოლა – ალა სანამიანი
რუსთავის კერძო სკოლა "მილენიუმი"
რუსთავის კერძო სკოლა "მილენიუმი" – თამუნა კულულაშვილი
რუსთავის 23–ე საჯ. სკოლა – თეა გუჯაბიძე
რუსთავის მე–7 საჯ. სკოლა – ნინო ბეგაძე
რუსთავის მე–2 საჯ. სკოლა – დალი ხარებაშვილი
რუსთავის მე–14 საჯ. სკოლა – ანა ხოჯაშვილი
რუსთავის 25–ე საჯ სკოლა – მანანა რაზმაძე
რუსთავის მე–13 საჯ. სკოლა –
გორის მე–2 საჯ. სკოლა – ირინა მურანაშვილი
გორის პირველი საჯ. სკოლა – ქეთი ლობჟანიძე
გორის მე–12 საჯ სკოლა – ალა სანამიანი
გორის მე – 12 საჯ სკოლა – ირინა მურანაშვილი
გორის მე–4 საჯ. სკოლა – ცირა ტორჩინავა
გორის მე-5 საჯ. სკოლა - თამრიკო
გორის მე–8 საჯ. სკოლა – ხათუნა ტაბიძე
გორის მე–9 საჯ. სკოლა – ხათუნა ტაბიძე, ხათუნა ჯავახიშვილი
გორის რაიონი, სოფ. ხელთუბნის საჯ. სკოლა - მაია მელაშვილი
ხაშურის მე-7 საჯ. სკოლა - ნინო ხონელიძე, ციური ინასარიძე
ზუგდიდის მე–2 საჯ. სკოლა – ქეთინო ჯინჯოლავა
ზუგდიდის მე-10 საჯ. სკოლა - ციცინო თორია
ზუგდიდის მე-10 საჯ. სკოლა - ნაზი თოდუა
ზუგდიდის მე-11 საჯ. სკოლა -
კარალეთის საჯარო სკოლა – ეკა ჭალიძე
გორის მე–4 საჯ. სკოლა – ცირა ტორჩინავა
გორის მე-5 საჯ. სკოლა - თამრიკო
გორის მე–8 საჯ. სკოლა – ხათუნა ტაბიძე
გორის მე–9 საჯ. სკოლა – ხათუნა ტაბიძე, ხათუნა ჯავახიშვილი
გორის რაიონი, სოფ. ხელთუბნის საჯ. სკოლა - მაია მელაშვილი
ხაშურის მე-7 საჯ. სკოლა - ნინო ხონელიძე, ციური ინასარიძე
ზუგდიდის მე–2 საჯ. სკოლა – ქეთინო ჯინჯოლავა
ზუგდიდის მე-10 საჯ. სკოლა - ციცინო თორია
ზუგდიდის მე-10 საჯ. სკოლა - ნაზი თოდუა
ზუგდიდის მე-11 საჯ. სკოლა -
კარალეთის საჯარო სკოლა – ეკა ჭალიძე
გელათის საჯ.სკოლა – ელიზა ფრუიძე, ელისო მაწკეპლაძე
ქუთაისის 21–ე საჯ. სკოლა – მარიამ მიქაუტაძე
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ლელა აბაშიძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა: lelaaba@gmail.com
14. პროექტ მეის ფორუმი: http://foro.iearn.org/webx?14@@.1e9e6f1a
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://fsevdonimi.blogspot.com
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა: lelaaba@gmail.com
14. პროექტ მეის ფორუმი: http://foro.iearn.org/webx?14@@.1e9e6f1a
15. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://fsevdonimi.blogspot.com
67 комментариев:
ქალაქ რუსთავის კერძო სკოლა "მილენიუმის" ხელოვნების პედაგოგ თამუნა კულულაშვილს მსურს მივიღო მონაწილეობა პროექტში 8 კლ მოსწავლეებთან ერთად.
sxvadasxva kaTedrebis xelmZRvanelebs gavacnob aRniSnul proeqtebs da rusTavis #2 sajaro skola aqtiurad CaverTvebiT.
pativiscemiT, IT menejeri dali xarebaSvili
me momewona tqveni proeqti
gamarjoba. #5 skolis pedagogebs proekti mogvecona
პროექტის იდეა კარგია.ვიფიქრებ ამის განხორციელებაზე.გამოჩენილ ადამიანთა სახელების და საქმიანობის ცოდნა ფსევდონიმის ქვეშ საინტერესოა.ნათია ტლაშაძე. ხიდისთავის საჯარო სკოლის ინგლისურის მასწავლებელი.
ძალიან მომწონს პროექტი, ვფიქრობ ჩავერთო
რუსთავის 23-ე სკოლის ისტ მენეჯერი
ძალიან მომეწონა პროექტის შინაარსი.მივიგებ მონაცილეობას.ირინა მურანაშვილი გორი№12 საჯ სკოლა ინგლისური ენის მასწავლებელი
გამარჯობა, ლელა!
თქვენი პროექტი გავაცანი ჩვენი სკოლი პედაგოგებს. გვსურს მასში მონაწილეობის მიღება.
თბილისის 52-ე საჯარო სკოლის ისტ მენეჯერი თინიკო თაბაგარი
ძალიან საინტერესოა პროექტი "ფსევდონიმი" იგი მოსწავლეებს გააცნობს ადამიანებს, რომლემიც მოღვაწეობენ ფსევდონიმით, ბავშვებს განუვითარდებათ ბევრი მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევა.პატ. გორის 1 საჯარო სკოლის პედაგოგი ქეთი ლობჟანიძე.
მოგესალმებით ყველას!
სასიამოვნოა რომ სურვილი გაქვთ იმუშაოთ ამ პროექტზე. უახლოეს დღეებში ბლოგზე განვათავსებ დამხმარე მასალებს, რაც დაგეხმარებათ პროექტის განხორციელების პროცესში. წარმოშობილი კითხვები გამომიგზავნეთ ელ.ფოსტაზე lelaaba@gmail.com
პატივისცემით,
ლელა აბაშიძე
გავეცანი თქვენ პროექტს და ვფიქრობ საინტერესო იქნება ამ პროექტზე მუშაობა. სიამოვნებით მივიღებთ მე და ჩემი მოსწავლეები ამ პროექტში მონაწილეობას.
პატივისცემით გორის 12 საჯარო სკოლის რუსული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი ალა სანამიანი
ძალიან საინტერესო პროექტია, სურვილი მაქვს მოსწავლეების ჩავრთო ამ პროეექტში და ამ გზით ჩამოუყალიბდთ მათ მხატვრული ტექსტის გაგების, მსჯელობის და დისკუსიის გამართვის უნარი.
ძალინ მომეწონა ეს პროექტი.აუცილებელია ვიცოდეთ იმ ცნობადი ადამიანების გვარი და სახელი,რომელთაც დიდი ღვაწლი მიუძღვით კაცობრიობის ისტორიაში,მაგრამ ისინი თავიანთი ფსევდონიმით უფრო არიან ცნობილები.
ნათია ტლაშაძე-ხიდისთავის საჯარო სკოლის ინგლისურის მასწავლებელი.
ლელა, გადავწყვიტეთ ჩავერთოთ პროექტში, რუსთავის 23-ე სკოლის ისტ მენეჯერი თეა გუჯაბიძე
lela,zalian momwons tkveni proeqti,
minda VIII klaselebtan ertad mivigo monawileoba am proeqtshi.
pativiscemit,25-e sajaro skolis qartuli enisa da literaturis maswavlebeli manana razmadze.
lela, proeqtis shesaxeb dawvrilebiti informacia,gtxov gamomigzavno misamartze:
manana1212@gmail.com
pativiscemit manana razmadze.
q.tbilisi, 103_e sajaro skola,proeqti dzalian momecona, radganac met saintereso istorias vigebt ama tu im adamianebis shesaxeb.vimushaveb me_9 klastan ertad da gamogigzavnit monacemebs
momecona es proeqti, gavacani meeqvse klasis moscavleebs da isinic didi iniciativit chaertvnen am proeqtshi. shevqmenit ori musha jgufi da gvsurs mivigot monawileoba
proeqti sainteresoa da vfiqrob masSi monawileobis miRebas 9-11 klasis bavSvebTan erTad.
ძალიან კარგი პროექტია ვფიქრობ ჩემი სკოლა ჩაერთვება ამ პროექტში
მე ძაან მომეწონა ამ პროექტის იდეა, ძალიან საინტერესოა ისეთი ადამიანების ისტორია რომელნიც ორი სახელით ცხოვრობენ და მოღვაწეობენ. საინტერესოა ასეტი ადამიანების ფსიქოლოგია, თუ რატო სჭირდებათ მოგონილი სახელით ცხოვრება? გვაქვს თუ არა აქ საქმე პიროვნების გაორებასთან
პროექტის იდეა მისაღებია და საინტერესოა იმ კუთხით, რომ ფსევდონიმების ჩრდილში მუშაობა გაცილებით ადვილია ალბათ, გამოკვლევა და გააზრება მოსწავლეებში ინტერესს გააღვიძებს.
ლელა ,გვინდა ამ პროექტში ჩავერთოთ.
პატივისცემით. მანანა რაზმაძე, რუსთავის 25-ე საჯარო სკოლა.
ძალიან მომეწონა პროექტის თემატიკა, რადგან ძალიან საინტერესოა ცნობილი ადამიანების ცხოვრების უცნობი დეტალების მოძიება, მათი მოღვაწეობის შეფასება.ბევრ საინტერესო ფაქტს აეხდება ფარდა და მოძიებული მასალები ხელმისაწვდომი იქნება დაინტერესებული პირისათვის. გისურვებთ წარმატებებს. პატივისცემით შორენა აბაშიძე
მოგესალმებით ლელა!
გავეცანი თქვენ პროექტს "ფსევდონიმი ". საინტერესოა გავეცნოთ იმ ადამიანებს, რომლებიც მოღვაწეობენ ფსევდონიმებით.
მსურს მივიგო მონაწილეობა IX კლასელ მოსწავლეებთან ერთად. ზუსტ მონაცემებს გაცნობებთ პროექტზე მუშაობის დაწყუებისთანავე.
პატივისცემით გორის #4 საჯარო სკოლის რუსული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი: ცირა ტორჩინავა
ელ.ფოსტა: cirushkin@gmail.com
გამარჯობათ ქ-ნო ლელა.მომეწონა თქვენი პროექტი და მინდა მივიღო მონაწილეობა ამ პროექტში რამოდენიმე პედაგოგთან და მოსწავლესთან ერთად.
161-ე სკოლის ისტ მენეჯერი. მანანა ლიპარიშვილი.
გამარჯობთ ქალბატონო ლელა.ქ.რუსთავის#13 საჯარო სკოლამ გადაწყვიტა განახორციელოს თქვენი პროექტი. გვინდა გაცნობოთ ამის შესახებ.
ქ.რუსთავის №14 სკოლას სურვილი აქვს მონაწილეობა ამ პროექტში.შეიქმნა მოსწავლეთა ჯგუფი რომლებიც მოიძიებენ მასალებს ამ თემასთან დაკავშირებით და მოგაწვდიან უახლოეს პერიოდში.
პატივისცემით სკოლის ისტ მენეჯერი.
a davicket mushaoba da mainteresebs mascavleblis mier gaxsnil blogshi davdot?
მოგესალმებით ქალბატონო ლელა. გავეცანი თქვენს მიერ შემოთავაზებულ პროექტს,,ფსევდონიმი" და მინდა გითხრათ რომ მაშინვე გამიჩნდა სურვილი ამ პროექტზე მუშაობის.
მართლაც რომ ძალიან საინტერსო გაქვთ დასმული საკითხი. მსოფლიოში ძალიან ბევრი ადამიანი მოღვაწეობს ფსევდონიმით. საინტერესოა რატომ არ სურთ ამ პიროვნებებს საკუთარი სახელით მოღვაწეობა და რატომ ირჩევენ ,,გამოგონილ სახელს ე. ჭ. ფსევდონიმს?"
შევეცდები ჩემს მოსწავლეებთან ერთად გავცე ამ შეკითხვას პასუხი.
პროექტზე მუშაობა დავიწყე და ზუსტ თარიღს 2-3 დღეში შეგატყობინებთ.
ქ. გორის მე-8 საჯარო სკოლა ისტ მენეჯერი
ხათუნა ტაბიძე
ქალბატონო ლელა!
გაცნობებთ, რომ მე გახლავარ ქ.თბილისის 207-ე საჯარო სკოლის ისტორიის პედაგოგები.მე და ჩემს მოსწავლეებს სურვილი გვაქვს მონაწილეობა მივიღოთ პროექტში ''ფსევდონიმი''.პროექტის ფარგლებში მოვიპოვებთ ინფორმაციას დესპინე გელოვანზე რომელიც ცცნობილია ფსევდონიმით ბანოვანი ,კონდრატე თათარაშვილზე, რომელიც ცნობილია ფსევდონიმით უიარაღო, ადდოლფ ჰიტლერზე და იოსებ სტალინზე.
პატივისცემით მთვარისა ლიპარტელიანი
მოგესალმებით ქალბატონო ლელა! ძალიან მოვიხიბლე და დავინტერესდი თქვენი პროექტით "ფსევდონომი", მსურს მასზე მუშაობა. დიდი ხანი არაა, რაც სკოლაში ვარ და ეს იქნება პირველი პროექტი, რომელზეც მე მომიწევს მუშაობა. დასაწყისისთვის, თუ ნებას მომცემთ, მოგმართავთ ორი კითხვით.1) ფსევდონიმით მოღვაწე ადამიანთა რიცხვი მართლაც ბევრია, მაქსიმუმ რამდენი ადამიანი უნდა იყოს გამოკვლეული და წარმოდგენილი, თუ შეიძლება რომ დაგვიკონკრეტოთ. 2) რამდენმა მოსწავლემ უნდა იმუშაოს პროექტზე. დიდი პატივისცემით, ქ.გორის #1საჯ.სკოლის ხელოვნების პედაგოგი ქეთი ლობჟანიძე!
მოგესალმeბით ქალბატონო ლელა. ვარ გორის მე-9 საჯარო სკოლის მენეჯერი. როგორც უკვე მოგცერეთ ვმუშაობ პროექტზე ფსევდონიმი მაინტერესებს დეტალური ინფორმაცია და როგორ დაგიკავსჰირდეტ. ფოსტითაც გამოგიგზავნეთ წერილი, მაგრამ პასუხი არ მიმიღია. კერძოდ მაინტერესებს რა ფორმით რამდენ პიროვნებაზე უნდა ვიმუშაოთ. ყველას ხომ ვერ მიმოვიხილავთ. იქნებ ცოტა დაკონკრეტდეთ
პატივისცემით ხათუნა ტაბიძე
გორის მე-9 სკოლის ისტ მენეჯერი
მოგესლმებით ქალბატანო ლელა პროექტთან დაკავშირებიტ მაქვს კითხვები და იქნებ მიპასუხოთ. მაინტერესებს პირველ რიგსჰი რამდენ გამოჩენილ ადამიანზე შეიძლება მუშაობა?
საინტერესოა, რადგან ბევრ უცნობ-ნაცნობ გამოჩენილ ადამიანს აღმოაჩენ
მე ძალიან დავინტერესდი ამ თემით,ვარ 124-ე საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი,მინდა ჩავერთო ამ პროექტში,როგორ მოვიქცე?
სასარგებლო პროექტია უამრავი ცნობილი ადამიანის გვარები ხშირად ფსევდონიმებია და არ ვიცით ნამდვილი.
გადასარევი პროექტია
ძალიან მომეწონა პროექტი, სურვილი გვაქვს პროექტში მონაწილეობა მივიღოთ
ქეთინო ჯინჯოლავა, ზუგდიდის №2 საჯარო სკოლა
ქალბატონო ლელა,მეორედ გწერთ პროექტის შესახებ.ძალიან დაინტერესებული ვარ იმდენად,რამდენადაც ვარ ისტორიკოსი და ხელოვნებათმცოდნე.უამრავი დიდი ხელოვანი და საზოგადო მოღვაწეა,რომლის ნამდვილი სახელი არ იციან მოსწავლეებმა.პროექტი ამიტომაც არის ძალიან ბევრის მომცემი და მნიშვნელოვანი.მე მსურს ჩავერთო პროექტში,რასაკვირველია,თუ ნებას მომცემთ.
მოგესალმებით ყველას!
–ქალბატონო მარინა თქვენ კითხვაზე გიპასუხებთ, რომ მასალები უნდა ატვირთოთ ახალ ბლოგზე (მოსწავლის ან თქვენ მიერ გახსნილ ბლოგზე).
–ქალბატონო ქეთი თქვენ შეზღუდული არ ხართ აირჩიოთ რამდენ ადამიანზე გააკეთოთ პროექტი (საკმარისია ერთ ან ორზეც). მოსწავლეების რაოდენობას რაც შეეხება, მინიმუმ ხუთმა მოსწავლემ უნდა იმუშაოს პროექტზე.
ჯორჯ ელიოტი-მერი ენ ევანსი
მე-19 საუკუნის ინგლისელი ნოველისტი,მწერალი, პოეტი-მისი ნაწარმოებები მკითხველს ამოუცნობი და საიდუმლოებებით მოცული ამბებით აჯილდოებს.
დაიბადა 1819წ. 22 ნოემბერს ინგლისში, არბურში, მრავალშვილიან შეძლებულ ოჯახში. საფუძვლიანად შეისწავლა ფრანგული, გერმანული და იტალიური ენები. 1851 წელს იგი დაინიშნა ,,ვესტმინისტერ რივიუს” რადაქტორად. შეუხედავუ ქალი მამაკაცების ყურადღებას არ იქცევდა, არაოფიციალური ურთიერთობა ჰქონდა ფილოსოფოსსა და კრიტიკოს ჯორჯ ჰენრი ლუისთან.
მისი ცნობილი რომანებია ,,ამოს ბარტონი’’,,ადამ ბედე”, ,,რომოლა”, ,,დანიელ დორონდა”. ყველა ნაწარმოები გამოაქვეყნა ჯორჯ ელიოტის ფსევდონიმით.
გარდაიცვალა 1880წ. 22 დეკემბერს და დაკრძალუკია ლონდონში.
რუსთავის #14 სკოლა.
ნუნუ ბიგანიშვილი
saintereso proeqtia survili gagvicda cvenc raime proektis gaketebis nana 102 skola
ვეთანხმებით ასეთ პროექტებს
ძალიან მომეწონა ეს იდეა. ფსევდონიმი ადრე თითქმის ყვალა მწერალს ჰქონდა და ახლა ხშირად არ ვიცით მათი ნამდვილი სახელი. ვიმედოვნებ ეს საიტი დაგვეხმარება.
მოგვწონს თქვენი პროექტი და სიამოვნებით მივიღებთ მონაწილეობას.
35-ე საჯარო სკოლის მე-12 კლასი (პედ. ნ. მექვაბიძე)
ვადა სადამდეა? გარინჩაზე ვაკეთებთ ჩვენ...
http://mfds-garrincha.blogspot.com/
Mogesalmebit qalbatono lele. proeqtis idea kargia. Gavacani chemi skolis pedagogebs da gvsurs chavertot am proeqtshi. gori #5 sajaro skolis menejeri Tamriko.
saintereso proeqtia,vapirebt monacileobas
zugdidi me-10 skola
მომეწონა თქვენი პროექტი
მე ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი ვეცდები დავაინტერესო ჩემი კოლეგები და მივიღო მონაწილეობა თქვენს პროექტში
ძალიან კარგი პროექტია. ვაპირებ ჩავრთო ამ პროექტში ჩემი მოსწავლეები.74-ე სკოლის პედაგოგი ირმა ცინცაძე
ქალბატონო ლელა, არაჩვეულებრივი პროექტია.
ლელა ძალიან მომეწონა პროექტის იდეა, წარმატებით დასრულებას გისურვებთ
ქალბატონო ლელა, ძალიან დავინტერესდი თქვენი პროექტით და მსურს მივიღო მონაწილეობა.პატივისცემით ელენე ზერეკიძე. გორის რაიონი სოფელი სვენეთი
zaan sainteresoa, magaria, yochag
moxibluli var tqveni proeqtit.carmatebebs gisurvebt.
საინტერესო პროექტია,სურვილი გამიჩნდა თანამშრომლობის.
საინტერესო პროექტია.ჩემთვის განსაკუთრებით საინტერესოა გასული საუკუნის ოციანი წლების ქართველი პოეტების ფსევდონიმები.
გამარჯობა ლელა. ვარ გორის მე-9 საჯარო სკოლის ისტ მენეჯერი ხათუნა ტაბიძე. ვმუშაობ თქვენს პროექტზე ,,ფსევდონიმი" რაღაც ნაწილი გავაკეთე კიდეც. ალბათ 15-20 დეკემბრისტვის სულ დავამტავრე შეიძლება უფრო ადრეც. პროექტს ვაკეთებ ჩემი სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეებთან ერთად ანუ მე-5 კლასთან. მინდა გითხრათ, რომ მიუხედავად მათია პატარა ასაკისა საკმაოდ კარგად აუღეს ალღო. ძალიან დაინტერესდნენ. ვინაიდან არიან პატარები ამიტომ გადავწყვიტე აგვეღო შედარებით საბავშო მწერლები. ყურადღება მივაქციე იმასაც, რომ ჩვენი სკოლასთან და საერთოდ ქალაქ გორთან დაკავშირებული არიან ვაჟა-ფშაველა და მისიძმები, ასევე შიო მღვიმელი, გადავწყვიტეთ მათ შესახებ მასალების მოძიება. ბავშვები ძალიან კარგად ართმევენ თავს მათზე დაკისრებულ დავალებას და მთელი ძალით არიანჩრთულნი ამ პროექტში.
გიგზავნით ჩვენი ბლოგის მისამართს და გთხოვთ შეგვიფასოთ და კომენტარის სახით გავიგებთ სწორად ვმუშაობთ თუ არა.
შენიშვნის სახით მინდა გითხრათ, პირადად მე შემეშალა, რომ გითხარით პროექტის მუშაობაში დაგვეხმარება ამავე სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი ხათუნა ჯავახიშვილი თქო. იქნებ ეს შეასწოროთ და ქალბატონ ხათუნას მაგივრად მიუთითოთ, რომ ამ პროექტზე მუშაობენ ხათუნა ტაბიძე და მარინა გასიტაშვილი.
წინასწარ დიდი მადლობა
პატივისცემით ხათუნა ტაბიძე
http://fseudos-onoma.blogspot.com/ ეს კი ჩვენი ბლოგის მისამართია, რომელიც არის შექმნის პროცესში
მე ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი. მსურს მივიღო მონაწილეობა თქვენს პროექტში. თბილისის 48-ე საჯარო სკოლისისტორიის პედაგოგი ბ. მოსიაშვილი
ქალბატონო ლელა, მოგესალმებით. პირველ რიგში მინდა გითხრათ, რომ ძალიან ვისიამოვნეთ თქვენს პროექტზე მუშაობით მეც და ბავშვებმაც...მოუთმენლად ველით თქვენს მოსაზრებას ჩვენს ნამუშევართან დაკავშირებით. წინასწარ დიდი მადლობა!
მომეწონა ტქვენი პროექტი და ვაპირებ მასზე მუშაობას. კარალეთის საჯარო სკოლის ხელოვნების მასწავლებელი ეკა ჭალიძე
lela 179-e skolidan gawuxebt orjer mogweret da pasuxs velit. imeilis garda rogor dagikavshirdet. pativiscemit pedagogebi. vmushaobt proeqtze
lela 179-e skolidan gawuxebt orjer mogweret da pasuxs velit. imeilis garda rogor dagikavshirdet. pativiscemit pedagogebi. vmushaobt proeqtze
179-e skolidan gigzavnit blogis misamarts gadaxedet da shegvafaset , sworad vaketebt tu ara
((fsevdonimebi179.blogspot.com ))
გამარჯობა ლელა,
ქ.რუსთავის სკოლა "მილენიუმის" მოსწავლეებმა უკვე გააკეთეს ამ პროექტის ბლოგი, რომლის მისამართია http://pirosmanim.blogspot.com/. შეგიძლიათ უკვე თქვენს ბლოგზეც დადოთ ჩვენი ლინკი. თქვენი კომენტარიც დაგვიტოვეთ :)
Отправить комментарий